Pagina's

Help ons en doneer

Help ons en doneer
Klik op de logo.

woensdag 30 maart 2011

Beneden hal leeg

Vanmorgen heb ik de hal leeggeruimd.
Straks komt de man de vloer egaliseren. Morgen gaan ze tegelen.

 De Novilon (vinyl) was in de huiskamer geweest. Daag Novilon !!
Bedankt voor 15 jaar dienst.
 In mijn hal heb ik te kleine ruimte en geen plaats voor de mooie kapstok op te hangen. Dus na het zoeken en gevonden bij Praxis een smalle,halve rond kapstok. Ik vind de kleur niet zo mooi, maar de jassen hangen en zie je de kapstok niet.
 Ik heb 2 tekstbordjes van emaille gekocht voor WC en Kantoortje.
 Kantoortje


1 opmerking:

  1. Wat wordt het allemaal mooi. Het ziet er heel gezellig uit en een heel slim idee van een bureau in de trapkast!
    sterkte bij al het werk en straks weer veel tijd voor het poppenhuis!

    BeantwoordenVerwijderen