Pagina's

Help ons en doneer

Help ons en doneer
Klik op de logo.

dinsdag 8 februari 2011

Vandaag laatste dag

Gisteren kwamen mannen de vloertegels aanleggen.
De wandtegels zijn tekort. Het moest besteld worden.

Vanmorgen alles afmaken. De afzuigkap ophangen, zwarte plint en boven kroonlijst.
Maar de wandtegels moeten nog komen.


De lamp voor de keuken kan ik nog niks vinden.

A.s. maandag komen zij de laminaat leggen in de huiskamer.
A.s. vrijdag heb ik vrij en gaan Stef en ik hele kamer witten en muur verven en houtwerk lakken.


8 opmerkingen:

  1. Wowow, PRACHTIG Lisette. Mooie frisse keuken en schitterende vloer...

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige keuken, Lisette, en wat een geweldige vloer. Ik vind het echt heel erg mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor leuke reacties.
    Ben erg blij mee met een moooie keuken. Vanavond ga ik alle keukenspullen opbergen in de nieuwe kasten. Even kijken waar zij moeten staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi geworden Lisette,ik blijf je volgen
    groetjes adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je keuken moooi geworden !! Echt een plaatje. Fijn dat het nu bijna klaar is.

    Liefs, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie keuken Lisette!!! En die lamp kom je vanzelf een keertje tegen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een plaatje van een keuken, het fornuis met afzuigkap staat ook heel mooi!!!!

    Groetjes, Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey Lisette ,

    Tjeetje dat is een ingrijpende verbouwing zeg bij je thuis, maar het ziet er schitterend iut, hard werken wordt goed beloond!

    gr Sylle

    BeantwoordenVerwijderen